تبلیغات تلگرام-بیستکا

از زمان رواج پیدا کردن پیام رسان ها، استفاده از آن ها حتی در امور تبلیغاتی نیز نقش مهمی پیدا کرده است. تبلیغات بیستکا به عنوان یکی از اولین پنل های تبلیغاتی است که شما میتوانید با آرامش کامل تبلیغات خود را به بیستکا بسپارید.

  

تبلیغات بیستکا سامانه ای برای انجام تبلیغات در پیام رسان ها است. این سایت با تمرکز بر تبلیغات تلگرامی کار خود را شروع کرده است و قصد دارد به زودی امکان تبلیغ در سایر پیام رسان ها را نیز به لیست فعالیت های خود اضافه کند. در حال حاضر تبلیغات بازدیدی تلگرام اصلی ترین و کلیدی ترین فعالیت سایت تبلیغاتی بیستکا به شمار می آید که به سه روش تبلیغات بازدیدی ساده، تبلیغات بازدیدی موضوعی و تبلیغات در کانال های پربازدید تلگرام انجام می شود. تبلیغات بازدیدی ساده، جز تبلیغات ارزان تلگرام است؛ زیرا تبلیغ در همه کانال ها قرار می گیرد و مرتبط بودن موضوع تبلیغ با موضوع کانال و همچنین تعداد اعضای کانال اهمیت زیادی ندارد. در تبلیغات بازدیدی تلگرام، به ازای تعداد دفعاتی که تبلیغ دیده شده است، هزینه پرداخت می شود. با توجه به اینکه از چه روشی برای تبلیغ استفاده شود، قیمت تبلیغات در تلگرام متفاوت است. تعرفه های تبلیغ در کانال های تلگرام با توجه به موضوع کانال، تعداد اعضای کانال و میزان بازدید پست های کانال تعیین می شود. واضح است که برای داشتن تبلیغات موثر در تلگرام بهتر است، تبلیغ در کانال هایی که با موضوع تبلیغ مرتبط هستند و کانال های میلیونی تلگرام که بازدهی خیلی بالایی دارند قرار بگیرد. به طور مثال برای تبلیغ یک سالن زیبایی بهتر است تبلیغ توسط گروه های تبلیغات بانوان انجام شود تا تعداد بیشتری از مخاطبان تبلیغ، تبدیل به مشتری شوند. نوع دیگری از تبلیغات تلگرامی که در آینده ای نزدیک به تبلیغات بیستکا اضافه خواهد شد، تبلیغات کلیکی در تلگرام است. در این مدل از تبلیغات به ازای تعداد دفعاتی که بر روی لینک تبلیغ کلیک شود، هزینه پرداخت می شود. کسب درآمد از تبلیغات بازدیدی تلگرام یکی از روش های درآمدی است که معمولا صاحبان کانال در تلگرام از این روش استفاده می کنند و چون تعداد بازدید توسط خود تلگرام شمارش می شود، مطمئن و بی دردسر ترین روش درآمدی محسوب می شود. پنل تبلیغاتی بیستکا این امکان را فراهم کرده است و به صاحبان کانال های تلگرام امکان قرار دادن تبلیغ و کسب درآمد از طریق تعداد بازدید را می دهد. کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام نیز به زودی به امکانات این پنل اضافه خواهد شد. پنل هوشمند تبلیغات بیستکا یک راه ارتباطی بین مشتری ها و کانال های تلگرامی باشد. همچنین سعی شده تا با دسته بندی موضوعی کانال ها، جامعه هدف بهتری برای تبلیغات ایجاد شود. تبلیغات بیستکا توسط الگوریتم های منحصر به فرد، کانال های تلگرامی که بازدهی بالایی دارند را شناسایی و در اختیار مشتریان قرار دهد.


آموزش تبلیغات در تلگرام با معرفی انواع روش های تبلیغ در تلگرام :

ساخت یک کانال تلگرامی وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. اما بعد از سپری کردن این چند دقیقه راه جدیدی برای بازاریابی و توسعه کسب و کار شما شروع می‌شود. راهی که می‌تواند به یک تجربه تلخ یا شیرین تبدیل شود. علاوه بر رعایت راهکارهای اصولی مدیریت کانال تلگرام، تبلیغات هم نقش اساسی در رشد کانال تلگرامی شما دارد.

اما سوال اینجاست که برای تبلیغات در تلگرام چه راه و روشی را به کار ببریم؟ ما در این مطلب سعی می‌کنیم انواع روش های تبلیغ در تلگرام را توضیح دهیم و مزیت‌های هر کدام را بررسی کنیم. در نهایت با مطالعه این مطلب این شما هستید که با توجه به نیاز و شرایط کسب و کار خود راهکار مناسب برای تبلیغات در تلگرام را انتخاب می‌کنید.


تبلیغات بر حسب تعداد بازدید پست (View)

وقتی اسم تبلیغات گسترده یا تبلیغات بازدیدی در تلگرام می‌آید یعنی شما هزینه تبلیغات را بر اساس عددی که در پایین پست به عنوان شمارشگر تعداد بازدید به نمایش در می‌آید پرداخت خواهید کرد. در این نوع از تبلیغ، کانال‌های انتشار پست به طور دقیق مشخص نمی‌شود. برای بهبود تاثیر این نوع تبلیغات بهتر است با توجه به نوع محصول یا خدمات خود، موضوعیت و سبک کانال های تبلیغ کننده را تعیین کنید.


تبلیغات بازدیدی در تلگرام یکی محبوب ترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. کارشناسان ما دربیستکا سعی می‌کنند کانال‌های انتشار پست را به بهینه ترین شکل ممکن تنظیم کنند تا تبلیغ دهندگان بیشترین بازده را از کمپین تلگرامی خود داشته باشند.

تبلیغ در تلگرام بیستکا یکی از از اولین پنل های تبلیغاتی است که شما می توانید تبلیغات خود را به کارشناسان بیستکا بسپارید.


تبلیغ گسترده یا بازدیدی به دلیل آنکه یک پست می‌تواند در چندین کانال منتشر شود. محاسن و معایب خاص خود را دارد. از جمله محاسن این سبک از کمپین تبلیغاتی در تلگرام این است که برای راه اندازی آن نیاز به صرف هزینه‌های سنگین نیست.

تبلیغات در ساعات اوج توجه(engagment)

انتشار پست تبلیغاتی شما در حدود ساعت ۲۱ تا ۲۳ می‌تواند باعث جلب توجه بیشتر به محتوای پست شما شود. علاوه بر ساعت انتشار پست، اگر تبلیغ شما به عنوان آخرین پست هاکانال برای مدتی باقی بماند میزان جلب توجه و نرخ جذب پست به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

این دو مزیت، یعنی ساعت انتشار پست و آخرین پست بودن باعث می‌شود نرخ جذب پست شما بالا برود در صورتی که این موضوع الزاما بر تعداد بازدیدکنندگان پست تاثیری ندارد. همین موضوع باعث می‌شود رعایت این موارد باعث افزایش نرخ تبلیغات شود.

این نوع از کمپین‌های تبلیغات در تلگرام برای کسب و کارهایی مناسب است که قصد افزایش اعضای کانال خود را دارند. و یا میخواهند تعداد نصب اپلیکیشن خود و یا تعداد کلیک بر روی بنر را فازایش دهند.

تبلیغ در کانال های معروف و پربازدید (pay per choise)

کانال‌های معروف تلگرام بیشترین ضریب نفوذ را در بین اعضای این پیام رسان محبوب دارند. وقتی نگاهی به لیست کانال‌های هر اکانت تلگرامی می‌اندازیم، تقریباً اسامی ثابتی از کانال های معروف رو مشاهده خواهید کرد. وقتی قصد برندینگ و تبلیغات در سطح وسیع را داشته باشید. بهترین راه این است که محتوای تبلیغاتی خود را به دست این کانال‌ها بدهید.


انواع تبلیغات در بیستکا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.