تبلیغ در سروش-بیستکا

تبلیغ در سروش پس از فیلتر شدن تلگرام چنان اوج گرفت، که اکنون تبلیغ در این پیام رسان یکی از بهترین نوع تبلیغات محسوب میشود.

 

پیام‌رسان سروش یک نرم‌افزار پیام‌رسان ایرانی است. این پیام‌رسان دارای نسخه‌های رسمی اندروید و آی‌اواس برای تلفن‌های همراه هوشمند، و نسخه‌های آزمایشی برای ویندوز، مک و لینوکس برای رایانه‌های شخصی می‌باشد.

پس از فراگیر شدن تلگرام در ایران، این نرم‌افزار از جمله پیام‌رسانی‌هایی بود که به عنوان جایگزین تلگرام پیشنهاد شد. به ادعای برخی منتقدان، این پیام‌رسان کپی‌برداری از کد منبع باز تلگرام است اما سرورهای آن در ایران قرار دارد.

سایت این پیامرسان آمار نصب این پیامرسان را در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ بیش از ۱۰ میلیون گزارش کرد. هرچند که درستی این ادعا تردید وجود دارد.

طبق مصوبهٔ شورای عالی فضای مجازی، دولت موظف شده از پیام‌رسان‌های ایرانی از جمله سروش حمایت کند. اما پیام‌رسان‌ها هنوز از عدم حمایت کافی طبق و عمل نکردن دولت به این مصوبه، گله‌مندند.

برای ترغیب هرچه بیشتر مردم برای استفاده از این پیام رسان، در ابتدای سال ۱۳۹۷ اعلام شد که حجم اینترنت استفاده شده با استفاده از این پیام‌رسان تا آخر سال ۱۳۹۷ رایگان است و تبلیغات گسترده‌ای بر این موضوع انجام شد. اما تنها پس از گذشت چند ماه در ابتدای تیر ماه سال ۱۳۹۷ بدون هیچ گونه اعلام قبلی این ویژگی حذف شد و هزینه اینترنت مصرفی توسط این پیام‌رسان مانند بر مشترکین تحمیل شد. چندی بعدی مدیرعامل این پیام‌رسان رسماً اعلام کرد که اینترنت مصرفی این پیام‌رسان رایگان نیست.

سایت تبلیغات بیستکا اولین آژانس تبلیغات هوشمند در پیام رسان ها است. تبلیغات بیستکا در همه پیام رسان ها انجام می شود. تبلیغات تلگرامی و تبلیغات در سروش از جمله تبلیغاتی است که وب سامانه تبلیغات بیستکا انجام می دهد. قبل از توضیح تبلیغات در این پیام رسان به سوالاتی که ممکن است در ذهن شما باشد پاسخ خواهیم داد. پیام رسان سروش چیست؟ پیام رسان سروش، مانند نرم افزار بله، ایتا، گپ و بیستفون یکی از پیام رسان های داخلی است که به خاطر تبلیغات گسترده، پر جمعیت ترین پیام رسان ایرانی به حساب می آید. یکی از قابلیت های نرم افزار سروش، امکان اجرای آن در همه پلتفرم ها است و امکان دانلود پیام رسان سروش برای کامپیوتر، آیفن و اندروید فراهم شده است. برای دانلود نسخه جدید سروش می توانید به وب سایت این پیام رسان ایرانی مراجعه کنید. موضوع بعدی که در مورد این پیام رسان مطرح می شود، امنیت آن است. که با توجه به برخی موارد دیده شده در آن، امیدواریم در آینده این موضوع برطرف شود. شروع به کار این پیام رسان با شایعاتی مانند تعرفه خدمات سروش یا جاسوسی نرم افزار سروش همراه بوده که عدم صحت آن مشخص شده است. مطمئن باشید که این پیام رسان کاملا رایگان بوده و برای ارائه خدمات هزینه ای دریافت نمی کند. اما تبلیغات در این پیام رسان ایرانی چگونه است؟ همانند تبلیغات تلگرام، تبلیغات بازدیدی گسترده بیشترین شکل تبلیغاتی است که در نرم افزار سروش انجام می شود. دغدغه بسیاری از کاربران در تبلیغات پیام رسان سروش، میزان بازدهی آن است. بد نیست بدانید که بازدهی تبلیغات در پیام رسان سروش همانند تبلیغات در تلگرام است، این در حالیست که هزینه تبلیغات در این پیام رسان به مراتب بالاتر از تبلیغات تلگرام است. تبلیغات در کانال های سروش به سه شکل انجام می شود. در روش اول تبلیغ به عنوان آخرین پست کانال قرار می گیرد. در روش دوم تبلیغ به عنوان دومین پست آخر کانال قرار می گیرد و در روش سوم تبلیغ به عنوان سومین پست آخر کانال قرار می گیرد. بهترین شکل تبلیغات در این نرم افزار روش اول است که تبلیغ شما به عنوان پست آخر در کانال های سروش منتشر شود. با توجه به کوچک بودن محیط پیام رسان سروش، تبلیغات در همه کانال های سروش قرار گرفته و بازدید بالایی را رقم می زند. با توجه به اینکه تبلیغ در پیام رسان های داخلی خیلی رایج نیست، تیم تبلیغات بیستکا توصیه می کند که تبلیغات در این پیام رسان ایرانی را حتما امتحان کنید. مطمئن باشید بازدهی تبلیغات در سروش شما را راضی خواهد کرد.

تبلیغات سروش بیستکا از جمله تبلیغاتی است که شما میتوانید با آن رونقی به کسب و کار خود بدهید.

امنیت کاربران

طبق ادعای سروش، این پیام‌رسان اطلاعات مخاطبان را ذخیره و از آن‌ها استفاده می‌کند، اما این اطلاعات را در اختیار شخص یا شرکت ثالثی قرار نمی‌دهد؛ هرچند که درستی این ادعا جای تأمل دارد.

در بند ۵ قوانین شرایط عضویت آمده‌است که:

«سروش مجاز است در هر زمان که مشخص شد شناسه(ID) انتخاب شده مغایر با مشخصات سازنده یا مدیران کانال است با/بدون اطلاع قبلی شناسه کانال را تغییر یا کانال را غیرفعال نماید. مرجع تشخیص در این زمینه، سروش است.»

در بند ۲ قوانین محتوای رد و بدل شده در سروش آمده‌است که:

کاربران مجاز به انتشار محتوای خلاف واقع، غیراخلاقی و غیرقانونی نمی‌باشند و عواقب آن برعهده خود کاربر خواهد بود.

در بند ۵ قوانین شرایط استفاده آمده‌است که:

کاربر آزاد است تا در چهارچوب قوانین این توافقنامه و قوانین جمهوری اسلامی ایران، اقدام به استفاده از بخش‌های مختلف سروش نماید. لازم است ذکر شود عواقب تخطی از این بند، بر عهده خود کاربر می‌باشد. در این خصوص سروش خود را توسعه دهنده سرویس دانسته و مسئولیت نحوه استفاده از این سرویس بر عهده کاربر است.

در بند ۶ قوانین شرایط استفاده آمده‌است که:

سروش می‌تواند حساب کاربری کاربران ناقض قوانین، و همچنین کاربرانی که بیش از یک سال از آخرین فعالیت آن‌ها می‌گذرد را با/بدون اطلاع قبلی به صورت موقت یا دائم غیرفعال نماید.

مشکلات امنیتی

این پیام‌رسان از شمارهٔ تلفن همراه کاربران به عنوان آی‌دی استفاده می‌کرد در نتیجه شمارهٔ تلفن همراه کاربران یک گروه توسط سایر اعضا و مدیر گروه قابل مشاهده بود. به گفتهٔ سید میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان سروش، این مشکل در ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ برطرف شد.


چرا در پیام رسان سروش تبلیغ کنیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.