تبلیغات بازدیدی تلگرام-بیستکا

تبلیغات کلیکی تلگرام  از جمله تبلیغاتی است که در آژانس ها و پنل های تبلیغاتی به شما برای تبلیغات معرفی میشوند. با تبلیغات بیستکا همراه باشید تا همه چیز در رابطه با تبلیغات و انواع آن را بیابید.

تبلیغات تلگرام به صرفه ترین روش تبلیغاتی

در حال حاضر تبلیغات تلگرامی به صرفه ترین نوع تبلیغات در پیام رسان ها است که بازدهی بالاتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. با اینکه تلگرام هنوز در فیلترینگ به سر می برد، همچنان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی است و این موضوع باعث شده است، تا این پیام رسان به فضای مناسبی برای تبلیغات تبدیل شود و تبلیغ در کانالهای تلگرام یک نیازمندی برای کسب و کارها باشد.تبلیغات در تلگرام به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. اگر روش درستی را انتخاب نکنیم،با توجه به قیمت تبلیغات تلگرام، بودجه مان قبل از رسیدن به بازدهی مورد انتظار تمام می شود و در حقیقت کل پول هدر می رود. در وبلاگ بیستکا در بخش آموزش تبلیغات در تلگرام، انواع روش ها در تبلیغات تلگرامی معرفی شده است با ما همراه باشید.

۱. تبلیغات بازدیدی تلگرام

در این روش از تبلیغات تلگرامی، به ازای تعداد دفعاتی که پست دیده شده است، هزینه پرداخت می شود. تعداد بازدید در پایین هر پست قابل مشاهده است.

محل نمایش میزان بازدید پست ها

به علت زیاد بودن پست کانال ها، در اغلب مواقع کاربران خیلی سریع و بدون دقت از پست ها عبور می کنند، بنابراین جذاب بودن بنر تبلیغاتی می تواند باعث درگیر شدن چشم کاربر و در نتیجه بازدید موثر شود.
مهم ترین نکته ای که باید در تبلیغات بازدیدی به آن توجه داشته باشیم، بازدید غیر واقعی یا به عبارت دیگر “بازدید فیک” است. بعضی کانال ها به وسیله ابزارهایی می توانند تعداد بازدید پست ها را افزایش دهند؛ در این صورت شما هزینه تعداد بازدیدی که غیر واقعی است را پرداخت می کنید و نتیجه دلخواه را از تبلیغ نمی گیرید.
تبلیغات بازدیدی تلگرام برای هر نوع تبلیغی مناسب است و هزینه آن نسبت به موضوع و تعداد اعضای کانال ها متفاوت است. معمولا تبلیغات در کانال های پربازدید تلگرام، کانال های خبری و ورزشی و همچنین کانال های قدیمی که اعضای زیادی دارند هزینه بالاتری نسبت به سایر کانال ها دریافت می کنند.

انواع تبلیغات بازدیدی در تلگرام

تبلیغات بازدیدی ساده: در این روش از تبلیغات تلگرامی، تبلیغ در همه کانال ها قرار می گیرد و تعداد اعضای کانال یا موضوع کانال اهمیتی ندارد. مزیت این روش این است که در یک تایم مشخص تبلیغ در کانال های زیادی منتظر می شود و این موضوع باعث اعتبار بخشیدن به تبلیغ می شود. این روش نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد.
تبلیغات بازدیدی موضوعی: در روش تبلیغات بازدیدی موضوعی، تبلیغ فقط در کانال هایی که مرتبط با موضوع تبلیغ است قرار می گیرد. به طور مثال برای تبلیغ یک سالن زیبایی بهتر است تبلیغ در کانال های بانوان یا کانال هایی که مخاطب مطالب آن بیشتر بانوان هستند قرار بگیرد. هزینه این روش از تبلیغات تلگرامی، با توجه به موضوعی که انتخاب می کنید، بیشتر از روش تبلیغات بازدیدی تلگرام است.
تبلیغات بازدیدی در کانال های پربازده: این روش از تبلیغات تلگرامی، تبلیغ فقط در کانال هایی که بازدهی بالایی دارند، قرار می گیرد. پر بازده بودن کانال ها بر اساس پارامترهایی مانند تعداد اعضای کانال، قدیمی بودن کانال، تعداد بازدید ها و … مشخص می شود. تیم تبلیغات بیستکا کانال های پر بازده را شناسایی و امکان تبلیغ در آن ها را برای کاربران میسر می سازد. هزینه این روش بیشتر از سایر روش ها است اما نرخ بازدهی در آن به مراتب بالاتر است.

تبلیغات بازدیدی تلگرام از جمله تبلیغاتی است که این روزها در کانال های تلگرام از آن استفاده میشود.

۲. تبلیغات کلیکی تلگرام

در این روش از تبلیغات تلگرامی، به ازای تعداد دفعاتی که کاربران بر روی لینک تبلیغ کلیک کنند، هزینه پرداخت می شود. نکته قابل توجه در تبلیغات کلیکی تلگرام این است که، باید لینک را توسط ابزارهایی کوتاه و قابل آنالیز کرد. شمارش تعداد کلیک ها نیز از طریق همین ابزارها انجام می گیرد.
معمولا اکثر کانال ها به خصوص کانال های بزرگ و ابر گروه ها این روش از تبلیغات تلگرامی را نمی پذیرند یا با قیمت های خیلی بالا حاضر به انجام آن می شوند که در این صورت به علت بالا رفتن هزینه تبلیغ، نرخ بازدهی به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
مشکلی که در تبلیغات کلیکی تلگرام ممکن است اتفاق بیفتد، کلیک غیر واقعی بر روی لینک است. ربات هایی وجود دارند که به عنوان کاربر بر روی لینک کلیک می کنند. گاهی صاحبان کانال های تلگرامی برای دریافت هزینه بیشتر از این ربات ها استفاده می کنند.
تبلیغات کلیکی تلگرام برای افزایش ترافیک سایت یا هدایت کاربر به یک صفحه وب یا تلگرام بسیار مناسب است اما توصیه می شود جهت جذب ممبر کانال تلگرام از این روش استفاده نشود. زیرا برای شمارش تعداد کلیک، کاربر باید از تلگرام خارج شود، و پس از شمارش دوباره به اپلیکیشن تلگرام باز گردد که این فرآیند زمان بر است و احتمال از دست دادن کاربر در این میان زیاد است.برای سفارش تبلیغات در تلگرام باید تمامی موارد ذکر شده را رعایت کنید.

۳. تبلیغات ساعتی تلگرام

روش ساعتی در تبلیغات تلگرامی، تنها روشی است که در آن تقلبی وجود ندارد با اطمینان خاطر می توان آن را انجام داد. قبل از شروع تبلیغات ساعتی تلگرام، میزان ساعتی که باید تبلیغ در کانال قرار بگیرد مشخص شده و هزینه آن پرداخت می شود. تبلیغ در ساعت مشخصی در کانال قرار گرفته و در ساعت مشخصی از کانال برداشته می شود. در این روش، تنها نکته مهم این است که ساعتی را برای تبلیغ انتخاب کنیم که تعداد بازدید کانال بیشتر است. به طور مثال اگر تبلیغی مربوط به خانم های خانه دار است، بهتر است در طول روز که خانم ها وقت بیشتری دارند، در کانال قرار بگیرد و حوالی عصر از کانال برداشته شود.
یکی از بهترین زمان ها برای تبلیغات ساعتی، ۱۱ شب تا ۹ صبح است که به اصطلاح به آن “تبلیغات شبانه” گفته می شود. تبلیغات شبانه قیمت بالایی دارند اما تعداد افرادی که تبلیغ را مشاهده می کنند بسیار بالا بوده و این امر موجب بالا رفتن میزان اثربخشی و بازدهی تبلیغ خواهد شد.
هزینه این تبلیغات در کانال های مختلف متفاوت است و معمولا قیمت آن سلیقه ای و بنا به نظر صاحب کانال مشخص می شود.

۴. تبلیغات تلگرامی توسط افراد تاثیر گذار

در این روش از تبلیغات تلگرامی، تبلیغ در کانال افرادی که محبوبیت و تاثیرگذاری خوبی در بین مردم دارند قرار می گیرد و همین موضوع باعث می شود مردم بیشتر تحت تاثیر تبلیغ قرار گرفته و به آن اعتماد کنند. اگر بتوانیم در تبلیغات تلگرامی از حضور این افراد نیز استفاده کنیم، اعتماد افراد به تبلیغ بیشتر و در نتیجه اثربخشی آن چند برابر می شود.
این روش از تبلیغات تلگرامی، فقط به کسب و کارهایی توصیه می شود که بودجه تبلیغاتی بالایی دارند زیرا هزینه های آن با فاصله از سایر روش ها بالاتر است. در تبلیغات گسترده در تلگرام شما میتوانید از تمامی روش های مذکور استفاده کنید. در این میان کانال های تبلیغاتی رایگان تلگرام و گروه فقط برای تبلیغات نیز وجود دارد که شما میتوانید از آنها برای تبلیغات استفاده کنید.

توصیه های بیستکایی برای تبلیغات تلگرام

به این نکته دقت کنید، که هر چقدر هم درست ترین روش تبلیغات تلگرامی را انتخاب کرده باشید، اگر بنر چشم نواز یا کپشن جذابی نداشته باشید، نتیجه مورد انتظار را نخواهید گرفت.
در طراحی بنر باید به نکاتی مانند رنگ بندی، طرح، سایز متن ها و … دقت کنید. در اکثر مواقع استفاده از طرح های مینیمال و ساده که فقط به قسمت های مهم تبلیغ اشاره می کند می تواند باعث جذاب و گویا بودن بنر شود.
نکته بعدی برای داشتن تبلیغ موثر، نوشتن کپشن تاثیرگذار است. برای نوشتن کپشن سعی کنید حس کنجکاوی کاربران را تحریک کرده و با استفاده از ایموجی ها کپشن را چشمگیر و جذاب کنید.
شرکت های بزرگ معمولا برای نوشتن کپشن از افرادی به نام کپی رایتر کمک می گیرند. تخصص کپی رایتر نگارش متن و شعارهای تبلیغاتی است که موجب افزایش بازدهی شود. هزینه ای که این افراد بابت کپی رایتینگ دریافت می کنند با توجه به تواناییشان متفاوت و کمی گران است اما می توانند نتیجه یک تبلیغ را به صورت چشمگیری جا به جا کنند.

صرفه جویی در وقت و هزینه

برای راه اندازی کمپین تبلیغات در تلگرام چه کانال های ارتباطی در نطر دارید؟ با چه تعداد از این کانال ها ارتباط برقرار کرده اید؟ از هزینه نهایی که تبلیغات برای شما در بر خواهد داشت اطلاع دارید؟!

واقعیت این است که انتخاب کانال‌های تلگرامی که قصد تبلیغ در آن را دارید نیاز به تجربه دارد. تجربه ای که در آن اصالت یک کانال تلگرامی در آن درک شده، صداقت مدیر کانال ثابت شده و تاثیرات مثبت و منفی تبلیغ در حد کانال تلگرامی شناخته شده باشد. واقعا برای راه اندازی یک کمپین می‌خواهید چقدر آزمایش و خطا انجام دهید؟ مجموعه بیستکا مدت‌ها است که مجری تبلیغات در تلگرام است و کارشناسان بیستکا تمام دانش و تجربه خود را بهبود تاثیرات کمپین تبلیغاتی شما به کار خواهند بست.

ارتباط برقرار کردن با مدیران کانال‌های تلگرامی کاری وقت گیر است. در صورتی که با ورود به داشبورد بیستکا در کمتر از چند دقیقه کمپین تبلیغاتی شما ثبت خواهد شد و سامانه بیستکا به طور اتوماتیک تمام مراحل اجرای کمیپین را به پیش خواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.